Praha, 25. května 2021 — Nová kampaň žvýkaček Orbit zábavným způsobem reaguje na strasti současného života a představuje život po lockdownu. Jak naznačuje název „Získej svou jiskru zpět“, cílem nového televizního spotu je podpořit sebevědomí lidí a povzbudit je k navazování nových kontaktů. Společnost Mars tím chce motivovat lidi, aby po dlouhé době strávené doma, vyrazili opět do světa a užili si nově nabitou volnost se svěžím dechem.
S myšlenkou, se kterou lidé hledí ke světu bez lockdownu, vykreslila značka ORBIT® za použití trochy nadsázky fungování mezi lidmi po skončení všech omezení. Kampaň tak představuje světlejší stránku reality a klade důraz na nově nalezenou energii, kterou v sobě lidé mají na běžné věci, jež byly dříve součástí jejich každodenních životů. Vzrušení a radost ze života bez sociální izolace se v rámci jednotlivých spotů promítají do řady scénářů, a to včetně zániku virtuálních pracovních schůzek, návratu vášnivého líbání na veřejnosti a obnovení ranního dojíždění do práce. Příklady lidí, jako je muž, který drží balík s rolemi toaletního papíru, unavená matka snažící se pracovat z domova nebo dívka, která povstala z hromady krabic od pizzy, ukazují, jak mohou žvýkačky ORBIT® vrátit lidem sebevědomí v jakémkoliv kontextu.
Reklamy vytvořené ve spolupráci s agenturou Energy BBDO jsou součástí kampaně na žvýkačky ORBIT® „Získej svou jiskru zpět,“ která povzbuzuje lidi k tomu, aby znovu nechali vyniknout své sebevědomí a aby si po náročném roce 2020 užili nabitý rok 2021.
Josh Gross a Pedro Pérez, hlavní kreativní ředitelé agentury Energy BBDO, ke kampani uvedli: „Až nastane ta chvíle a omezení padnou, nebudeme jen tiše opouštět naše domovy, kupovat si ráno noviny v trafice cestou do kanceláře a stávat se opět součástí každodenní šedi. To ne. Vrátíme se v plné síle a pomůžeme světu získat jeho jiskru zpět! Jedno balení žvýkaček ORBIT®, až nastane ta chvíle.“